וילון הצללה:

וילונות הצללה אופייניים לרוב עשויים מחומר אופקי או אנכי קשה. וילונות אלה עשויים ממגוון חומרים כגון: עץ, פולימר פלסטיק, מתכת ועוד. וילון הצללה הוא וילון רב תכליתי. ניתן להשתמש בוא לחסימת אור, להגנה מפני מים ושמירה על הפרטיות.

בחברת אור עיצובים ניתן למצוא את כל סוגי וילונות ההצללה במגוון עצום של צבעים ועיצובים. צוות המומחים שלנו יעזור לך לבחור את וילון הצללה בהתאם לדרישות והתקציב שברשותך.

וילונות הצללה לחסימת אור:

וילון הצללה לחסימת אור שמיש ביותר בעונת הקיץ החמה. השימוש בוילון הצללה בקיץ מונע חדירת אור לחלל אך לא רק, שימוש בוילון זה תורם להורדת הטמפרטורה בחדר, שכן חום לא נכנס פנימה. בנוסף, הוילונות החדשים משמשים כמסנני UV. באולם התצוגה שלנו, יש מגוון רחב של וילונות הצללה לחסימת האור. מגוון זה מאפשר לך התאמה מרבית בהתאם לצורך והתקציב שלך. חברת אור עיצובים היא מבין החברות הגדלות בארץ המספקת וילונות מסוג זה.

וילונות הצללה להגנה מפני מים:

בחברת אור עיצובים קיים מגוון עצום של וילונות הצללה המשמשים להגנה מפני חדירת מים דרך חלונות ודלתות. וילונות אלה שימושיים בעיקר בעונת החורף הגשומה במקומות בהם יורד הרבה גשם המאיים לחדור לחלל. וילונות הצללה מסוג זה הם רב תכליתיים ומשמשים לחסימת אור, הורדת הטמפרטורה בחלל וסינון UV.

וילונות הצללה לשמירה על הפרטיות:

וילון הצללה שמטרתו שמירה על פרטיות,  בדרך כלל לא שקוף. חלק מוילונות ההצללה מסוג זה הם ניידים כלומר, הם יכולים לשמש גם קיר ההפרדה. באפשרותך להשתמש בוילון הצללה מסוג זה בבית או במשרד על-פי הצורך. ברוב המקומות, מתבצע שימוש בוילון הצללה מסוג זה בחדרי ישיבות, במסעדות ובבתי מלון זאת על-מנת להבטיח פרטיות או הפרדה ללקוחות לפי הצורך.