פרקט Quick Step:

פרקט Quick Step הוא פתרון רצוף אמין, איכותי ועמיד. הוא מיוצר במגוון של מרקמים צבעים וגוונים. פרקט Quick-step מיוצר מחורי הגלם הטובים ביותר בטכנולוגיה מתקדמת. כמות בינלאומי Quick Step ידועים כחברה בעלת חומרי גלם איכותיים.

בניגוד לחברות אחרות, פרקט Quick-step עמיד לאורך זמן וגם קל לתחזוקה. פרקטי Quick-step זמינים מחומרי גלם כמו עץ טבעי, למינציה ופולימרי.

ההיתרנות של פרקט Quick Step:

פרקטי Quick-step הם בין הפרקטים הטובים ביותר בשוק. פרקטים מסוג זה בעלי תכונות ייחודיות ההופכות את פרקטי Quick-step לטובים ביותר בשוק:

עמידות גבוהה לפרקטי Quick-step:

פרקטי Quick-step מגיעים עם 25 שנות אחריות של היצרן. פרקטי Quick-step עמידים ואמינים לאורך זמן בשל חומר הגלם האיכותי והסטנדרטים הבינלאומיים. אחת הסיבות העיקריות לעמידות הפרקטים לאורך זמן היא תחזוקה מהירה וקלה. איכות רוב הפרקטים יורדת עקב תחזוקה לא נכונה או מיטבית. אבל פרקטי Quick-step לא מצריכים תחזוקה קבועה ומסובכת, כל שצריך על-מנת לשמור על הניקיון באופן רגיל.

פרקטי Quick-step עמידים למים:

היתרון העיקרי של פרקטי Quick-step הוא עמידותם למים. בניגוד לפרקטים אחרים, רוב פרקטי Quick-step עמידים למים לאורך זמן.

ללא נזק לרצפה הקיימת:

במהלך ההתקנה וההסרה, אין נזק לרצפה הנוכחית. התקנה של פרקטי Quick-step קל בהרבה, מהריה יותר ומתריכה פחות בלגן ולכלוך. בדרך כלל, ההתקנה נמשכת 3-4 שעות. כל אלו חוסכים זמן, לכלוך והשקעה פיזית, כמובן שמתקבלת אחריות של 25 שנים.