PVC לאולמות ספורט:

עבור סוגים שונים של אולמות ספורט קיים שימוש בריצוף PVC. אולמות ספורט כמו כדורסל, ריקודים ומכוני כושר משתמשים בריצוף פלסטיק גמיש, כי באמצעותו מתקיים חיבור אינטגרלי לשכבת ריכוך ספוגית, זאת על-מנת למנוע פגיעה של השחקן בעת קפיצה ונחיתה.

יתרונת השימוש ב-PVC לאולמות ספורט:

ריצוף PVC קל להתקנה מבלי לבצע הריסה של הקיים לכלוך או בלאגן. בנוסף, ריצוף באמצעות PVC מעניק מראה חדש רענן. היתרון החשוב ביותר הוא ההגנה שריצוף זה מעניק לשחקן.

יתרנות נוספים:

סיכוי נמוך יותר לפציעה של השחקן:

ריצוף PVC עשוי מחומר גמיש, מה שהופך את הסיכויים לפציעה בעת קפיצה או הנחיתה לנמוכים מאוד. במהלך ספורט כמו כדורסל, חדר כושר או ריקוד, השחקנים צריכים לקפוץ ולנחות כל הזמן. במהלך ספורט זה, חשוב מאוד לשמור על אמצעי בטיחות עבור השחקנים. ללא אמצעי בטיחות מתאימים, השחקנים יכולים להיפצע. ריצוף PVC הוא הפתרון הטוב ביותר בימינו. ריצוף זה גמיש מאוד ובכך מאפשר פעילות בטוחה עבור השחקנים.

מתאים לכל הגילאים:

ריצוף PVC מתאים לכל הגילאים החל מילדים וטף ועד למבוגרים. בחברת אור עיצובים עובדים עם ריצוף PVC בעל סטנדרטים בינלאומיים על-מנת לשמור על כל המשתמשים.

קל לניקיון ותחזוקה:

ריצוף PVC קל מאוד לניקיון ותחזוקה, זו הסיבה העיקרית לשימוש הרחב ב-PVC לאולמות ספורט. בהשוואה לשאר סוגי הריצוף, PVC קל לניקוי.

מגוון צבעים ומרקמים בשימוש PVC לאולמות ספורט:

ריצוף PVC קיים במגוון צבעים וסוגים על-מנת לאפשר התאמה לשימוש הרצוי. הריצוף יכול להיות התאמה אישית על-פי דרישותיו של הלקוח. אנו מזמינים אותך לבקר בחדר התצוגה שלנו לריצוף PVC לאולמות ספרוט. בחברת אור עיצובים תמצא חדרי תצוגה מגוונים.