וילונות

וילון הוא פיסת בד המיועדת לחסום או לטשטש אור או מים. בימים המודרניים וילונות משמשים גם כדי לתת שינוי באווירת הבית. קיים שימוש בוילונות לעתים קרובות בתוך הבית או המשרד על חלונות כדי לחסום את האור הנכנס או לתת לו מראה יצירתי. לסיכום, כשיש צורך למנוע חדירה של אור לתוך הבית או להעניק מראה עיצובי, וילונות הם הפתרון עבורך. בחברת אור עיצובים תמצאו את כל סוגי הוילונות עם כל סוגי הבדים. האוסף העצום של הוילונות שלנו יעניק לך שליטה על כמות האור הנכנסת לחלל שלך וגם פאן עיצובי ורענן.

סוגי וילונות

וילון לשליטה בכמות האור:

וילונות מיוצרים ממגוון רחב של בדים עבים, כל אחד עם מידה שונה של ספיגת אור וחום. בהתאם לדרישות ולצרכים שלך מתוך מגוון עצום של וילונות לשליטה באור אנו נמצא ביחד את הוילון המתאים.

וילון לבידוד:

הבד בוילונות אלו סופג את החום והאור המגיע מבחוץ. הרוב המכריע של סוג הבד בווילונות אלו הוא לא מצוופה, מורכבות האריגה מוקפדת היטב. בדרך כלל, בד זה הוא תערובת כותנה / פוליאסטר. בחברת אור עיצובים תמצאו מגוון רחב של וילונות בידוד תואמים את דרישות המשרד או הבית.

וילון שקוף למחצה:

וילון שקוף למחצה עשוי בד שקוף. וילונות אלה מאפשרים חדירה של רוב האור לחלל הפנימי, עם אריגה של בד המספקת הגנה בסיסית של מ-UV תוך שמירה על הנראות המקסימלית החוצה דרך הוילון.

וילון לשימוש מסחרי:

וילונות לשימוש מסוג מסחרי משמשים במסעדות, בתי קולנוע ובתי תיאטרון. בחברת אור עיצובים אנו מציגים מגוון רחב של וילונות סוג מסחרי. יש אפשרות לבחור את סוג הבד והגודל בהתאם לדרישות שלך.

וילונות הצללה:

ישנם סוגים רבים של וילונות הצללה. לכל סוג קיים שימוש אחר ואלמנט עיצובי אחר. בחברתנו קיים מגוון רחב של וילונות מסוג זה.